Preskočiť navigáciu


Básnička na narodeniny určite každého poteší. Patrím do tejto skupinky, ktorá sa poteší i tomu to darčeku. Informácie nemusia byť pravdivé, ale „pokús“ sa cenní.

Samozrejme ako to už chodí – stále sa nájde „ovečka“, čo vymyslí niečo pekné. Ta „ovečka nemusí byť vôbec zlá :-d poteší ťa stále, keď to nečakáš. Teraz tu „ovečku“ rozčarujeme a zmeníme ju na Simonku :-d
Fihaaa, ale pekné meno nie? Ale tuto otázku račej neriešme… Stačí , že Simona je normálne dievčenské meno. Simona je bežné, obyčajné dievča. Rozpisovať aká je račej nebudem, lebo niektorí by sa určite zhrozili… Ale nie, ona je dobré dievča. Počul som o nej, že ani nenadáva, takže chalani hurá na ňu. Ale pozor, aby ste ju náhodou neprihrdúsili :-d potom by mi kto napísal takúto peknú básničku?

(dovolil som si zmeniť názov)

Oslávenec Maťko

Maťko, dnes je z teba dospelý muž,
Pre mňa si viac než najligotavejší rúž.
Si ozajstný kamarát,
Preto ťa má každý rát.

Máš prednosť pred orieškami v čokoláde,
I pred hroznom, čo rastie u nás v sade.
Tvoje rady v každom ročnom období,
Nie sú hodné tohtoročnej úrody.

Pamätám si na tábor plný radosti,
Keď si chcel účastníkom vytriasť kosti.
Nech ti všetko tak vychádza,
Ako z prefarbených vlasov farba zchádza.

Simona Nováková
18.09.2009
Odkaz na jej Blog:

Okrem pripravenej básničky si pre mňa pripravila parkovú nádielku. Ani sa jej vlastne nečudujem – ona parky proste zbožňuje :-d a preto stále vravieva o svojich obľúbených raňajkách: „fakt ti prajem všetko dobré, veľa párok v ďalšom roku tvojho života“.

ľudia sa môžu meniť, no ich vnútro ostáva nedotknuté „Dúfam, že vždy zostaneš taký ako teraz“. Posledná otázka, ktorá nebude mať odpoveď: Aký som vlastne teraz?

Pridaj komentár