Skip navigation


Už len ten názov hovorí za všetko. Čítaj a možno sa dozvieš aj nejakú klebetu
:-d

Dnes to bude možno nezaujímavá téma, ale predsa možno bude to dobré čítanie na neskorý, zamilovaný večer. Dnes kúsok rozoberieme veci, ktoré som akože ukradol zo svojho denníka. Sú to veci o mojich „platonických“ láskach, o tom ako sa človek mení, ale aj o „totálnych hlúpostiach“. Veď čítaj a pochopíš sám.
Denník je vecička, ktorej môžte povedať, teda môžete si do neho napísať i to, čo by ste nikdy nepovedali. To, čo nikto iný nevie. Sú to „slovíčka“, ktoré by ste sa v realite ani nepokúsili povedať. Denník som si začal písať od začiatku prvého ročníka, keď som nastúpil na strednú školu. Len pre zaujímavosť, môj denník začína sa takto: „bolo to prvé a asi aj posledné stretnutie. Chcel by som ho zažiť ešte raz, ale ty to zrejme nechceš.“ To „ty“ bolo jedno dievča do ktorého som sa podivuhodne skoro „zaľúbil“. Musím priznať, že už to tak vyzeralo, že budeme spolu mať niečo, no niečo sa stalo a nakoniec z toho nič nebolo. Po takmer 4 rokoch to neľutujem. Tvrdím, že to bola iba „platonická“ babenka.
„prisadol som k stolom, kde sa hral šach a dáma. Bol tam Noro (spolužiak) a spomínaná babenka. Ozvala sa. Ako sa voláš? Maťo. Začali sme sa rozprávať o všetkom možnom. Páčilo sa mi to. Ostali sme len my pri stole. Začala mi hovoriť „sladučké“ slovíčka. Nechcel som tomu veriť, no musím sa priznať, že ju asi milujem.“
A teraz sa Vraciam do reality. Naozaj som ju tak miloval? Ťažko povedať. Dnes by som to určite nenapísal o nej. Inak povedané „nezaslúžila by si to“.
Niekedy vidíme veci, tak ako v skutočnosti nie sú. Veď posúď sám.
„Rozprával som sa ešte s jej bratom. Potom som už išiel spať. Ľahol som si do postele. Začal som si niečo vyčítať. Bolo mi smutno. Všetko, čo som si predstavoval sa nestalo. Chcel som, aby to skončilo inak, no asi ty si to nechcela. Nečakal som, že toto si schopná „navariť“ len zo srdca pre mňa.“ A neskôr pokračujem: „predstavu zlomíš, ale čo je najhoršie, zabiješ tu poslednú lásku, čo k tebe cítim“.
Čo k tomu dodať? Určite bolo to napísané ešte v nejakej situácii, keď som si ešte nebol vedomý niektorých veci. A ak hovoríme o tom „varení“, musím spomenúť, že už vtedy som mal „navarené“, čo som vôbec nechcel. To dievča ma zrejme vtedy podvádzalo, ale to už nemusíme riešiť. Na to sa už zabudlo. Ale ešte napíšem niečo, čo možno kúsok pripomína vyznanie. „prosil som ju o par veci. Chcem, aby ich nerobila. Sľúbili sme si lásku, tak robme (obaja)všetko preto, aby náš sen sa stal skutočnosťou. Nehovoril som ti to len tak. Skutočne ťa milujem, chcem byť iba pri tebe, chcem bojovať pre tvoju lásku, pre tvoje srdiečko. Tak ako sme si to sľúbili. Nechcem ťa už klamať, tak ako som to robil niekedy. Ale prosím ťa musíš aj ty neklamať. Verím ti, lebo ešte ťa milujem. Zaspávam so slzičkami v očiach. Bol to pekný víkend, aj keď som možno čakal viac. Ale neľutujem to. Milujem ťa! Ostaň iba moja!“
Inač tento výplod som napísal 26.11.2006, čo hovorí za všetko. Boli to narodeniny tej spomínanej princezničky. Situácia je už iná. Už nie je to „dievčatko“ moje, už by som jej nenapísal „milujem ťa“. To už vlastne sa ani vôbec nedá.
Inak povedané „napísal by som jej akurát svadobnú pozvánku, ak ma o to samozrejme, že požiada“.

Putovanie denníkom je naozaj dlhá cesta. Tam sú napísané i také myšlienky, ktoré sú ako keby „vytrhnuté“ z reality. Sú nereálne a čo je dôležité – boli niekým vypočuté. Tým dobrým poslucháčom môže byť aj „papier“. Na neho napíšeš, čo len chceš. I to, čo nikdy nespravíš, i to, čo je „potiahnuté“ za vlasy.
Denník je prvým a najlepším priateľom človeka. S tým bude určite skoro každý súhlasiť.

Pridaj komentár

