Skip navigation


Zablúdila som
A nie je to dlho predtým, než si na to upozornil
Nemôžem plakať
Pretože viem, že v tvojich očiach je to slabosť
Prinútil si ma predstierať úsmev, smiech
každý deň môjho života
Moje srdce sa možno ani nemôže zlomiť
Keď to nebolo všetko s čím začať

Pozerala som sa, ako umieraš vo svojich myšlienkach
Počula, ako plačeš
Každú noc v tvojom spánku
Bola som tak mladá
Mal si to skôr vedieť, ako sa o mňa opierať
Nikdy si nemyslel na nikoho iného
Videl si len svoju bolesť
A teraz so slzami zaspávam
Uprostred noci
Kvôli tej rovnakej bolestí.

Kvôli tebe
Som sa moc tvrdo snažila proste na všetko zabudnúť
Kvôli tebe
Neviem, ako si k sebe pustiť niekoho iného
Kvôli tebe
Sa hanbím za svoj život pretože je prázdny
Kvôli tebe
Nechcem čas zbytočne utrácať…
Kvôli tebe
Zabúdam na svojich priateľov
Kvôli tebe
Nechcem nikdy plakať

Kvôli tebe
Som možno prišla o iného
Kvôli tebe
Neverím, že ľudia ako si ty
Dokážu skutočne milovať.

Pridaj komentár

